Dziś z rana, jak obiecywałem, zrobiłem liste spelli. Niestety narazie tylko Goku. Następnym moim celem będzie Vegeta, wyjdzie prawdopodobnie dziś, lub jutro, ponieważ ma najwięcej skilli, a wyszukiwanie go za każdym razem jest żmudne. Poradnik 100% mój.
---------------------------------------------------------------------
GOKU Profesja opłacalna na wysokim lvlu po rebornie. Trudno wyexpić do 200 lvla, lecz wyżej exp leci jak z nut. Transformacje Goku Kaioken - 30 lvl - Wpisz "kaioken" - czasowy - zwiększa dmg Goku SSj - 50 lvl - wpisz "transform" - czasowy - zwiększa dmg i szybkość bicia melee Goku uSSj - 75 lvl - czasowy - zwiększa o wiele dmg melee i ki, zmniejsza prędkość melee Goku SSj2 - 100 lvl - czasowy - zwiększa bardzo prędkość oraz dmg melee i ki Fuzja z vegetą - Gogeta - 100lvl - czasowy - zwiększa dmg więcej od ssj2, traci zwykłe skille Goku lub Vegety, zyskuje na czas fuzji nowe skille Goku SSj3 - 150 lvl - czasowy - zwiększa predkość, dmg melee oraz ki, zwiększe spalanie many Goku full power SSj3 - 200lvl - stały - zwiększa maksymalnie prędkość, dmg zwiększony, +20k hp/mana
Spellsy Renzoku Energy Dan - zadaje obrażenia trzy razy, hit przeciętny, lvl - 5 , ki lvl - 10, mana - 1000 Kienzan - zadaje przeciętne obrażenia, lecz na wyższych lvlach przydatny - lvl 10 - ki lvl 20, mana - 2000 Kamehameha - zadaje średnie obrażenia, trudno trafić jeśli przeciwnik szybko biega - lvl 15, ki lvl 30, mana - 3000 Ryuken - przydatny skill, zadaje średnie obrażenia, specjalnie na dużą odległość - lvl 40, ki lvl 50 , mana - 5000 Genki Dama - spell o OGROMNYCH obrażeniach, spala 100 poweru, zabiera za dużo many, nie przydatny do expienia i do pvp, - lvl - 75, ki lvl - 75 , mana - 15k Super Ryuken - skill najbardziej przydatny u Goku, zadaje duże obrażenia, jeśli dobrze trafi, wali kilka celów na raz, dystansowy. - lvl - 200, ki lvl - 100, mana - 8000.
Spells fuzja Renzoku Energy Dan - zadaje obrażenia trzy razy, hit przeciętny, lvl - 5 , ki lvl - 10, mana - 1000 Chi No Tsurugi - skill nieprzydatny, średnie obrażenia, trudno trafić, lvl - 100, ki lvl - 70, mana - 6000 Big Bang Kamehameha - bardzo silny dmg, niestety jest to wave więc trudno trafić, lvl - 100, ki lvl - 90, mana - 9000
REBORN GOKU
Transformacje Kid Goku SSj - 50 - transform - czasowy - zwieksza dmg Kid Goku SSj2 - 100 - czasowy - zwieksza dmg melee i ki oraz szybkość bicia Kid Goku SSj3 - 150 - czasowy - zwieksza szybkosc bicia, zwieksza dmg ogolny Goku Oozaru - 199 - prawdopodobnie czasowy - brak danych Goku SSj4 - 200 - czasowy - zwieksza ogromnie szybkosc i dmg Gogeta SSj4 - 250 - porzeba vegeta ssj4 -
Spellsy Renzoku Energy Dan - zadaje obrażenia trzy razy, hit przeciętny, lvl - 5 , ki lvl - 10, mana - 1000 Kienzan - zadaje przeciętne obrażenia, lecz na wyższych lvlach przydatny - lvl 10 - ki lvl 20, mana - 2000 Kamehameha - zadaje średnie obrażenia, trudno trafić jeśli przeciwnik szybko biega - lvl 15, ki lvl 30, mana - 3000 Ryuken - przydatny skill, zadaje średnie obrażenia, specjalnie na dużą odległość - lvl 40, ki lvl 50 , mana - 5000 Genki Dama - spell o OGROMNYCH obrażeniach, spala 100 poweru, zabiera za dużo many, nie przydatny do expienia i do pvp, - lvl - 75, ki lvl - 75 , mana - 15k Super Ryuken - skill najbardziej przydatny u Goku, zadaje duże obrażenia, jeśli dobrze trafi, wali kilka celów na raz, dystansowy. - lvl - 200, ki lvl - 100, mana - 8000. Chybie Kamehameha - zadaje ogromne obrażenia jak na wave, tak zwane 10x kamehameha w wykonaniu Goku SSj4, trudno trafić. - lvl 250, ki lvl - 100, mana - 7500 Mystic Shoot - z pewnością najsilniejszy dystansowy atak, wali kulą, która robi eksplozję po lewej stronie od przeciwnika, lvl - 250, ki lvl - 110, mana - 10k
Spells fuzja Renzoku Energy Dan - zadaje obrażenia trzy razy, hit przeciętny, lvl - 5 , ki lvl - 10, mana - 1000 Chi No Tsurugi - skill nieprzydatny, średnie obrażenia, trudno trafić, lvl - 100, ki lvl - 70, mana - 6000 Big Bang Kamehameha - bardzo silny dmg, niestety jest to wave więc trudno trafić, lvl - 100, ki lvl - 90, mana - 9000 Big Kuban Kamehameha - ogromny dmg, wave, trudno trafić, lvl - 250, ki lvl - 110, mana - 10k Chybie blast - wali kilka razy kulami, przeciętny dmg - lvl - 100, ki lvl, mana - 2000 Energy Blast - wali kulą, średni dmg - lvl - 200, ki lvl - 110, mana - 7500
---------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję że się podobał, jeśli nie, to i tak będę robił tematy o spellach, w takiej formie.
|